Thursday, November 20, 2008

Tag lagi !

saya ditangging oleh alice pula....




1. When was the first time you meet him/her?

siapa? Suamikah? Erm.. kenal dia 8 tahun yang lalu..

2. What do you feel?
rasa? Tak ada rasa… biasa saja.

3. What do you feel right now?
bahagia... alhamdulillah.

4. If your enemy do anything that you hate, what will you do first?
mula-mula tengok saja… sabar dulu..

5. Give 5 characters that you have :
saya tidak pandai menilai karektor saya..
hanya teman dan keluarga yang benar-benar tahu karektor saya.
saya hanya pasti saya ini seorang yang sangat sensitif dan independent.



6. If he/her broke your heart, what's your action?
mula-mula akan tergamam… menahan tangis dan akan lerai pada malamnya sebelum tidur.


7. What character you like towards him/her?
kompromi, dari saya mula kenal hingga saya menjadi isterinya

8. Who is the name of no.1?
suami saya ke?... dalam entri “Kondangan” sudah tertera namanya

9. If your lover becomes your enemies, will you hate him/her?
belum ada lagi orang yang pernah saya sayang menjadi musuh saya…
walaupun saya sakit dikecewakan.


10. The most memorable thing he/her had done for you
5 tahun yang lalu,
bila pertama kali dia main gitar dan menyanyi di depan saya..
sebelum itu saya tidak tahu dia punya bakat itu.

11. The most thing that he/she have said to you?
”awak, bulan 8”, katanya
“kenapa dgn bulan 8?”, saya bertanya
“kita kahwin….”, jawabnya.


12. To the person that always supports you?
diri saya, emak, suami dan teman-teman

13. 5 people to tag :
Kak ija
Kak yan
Eza
Lill
Cengko

5 comments:

de 'kool said...

kita pon kena tag juga kaa..

Anonymous said...

iyooooooo...
hehehe :)

Anonymous said...

alamak! tak pernah kena tag... :)

HazlisaNoor said...

alamak..i malula bab2 ni..kena gak ker dik..ko suh pokcik jawab jer la..

Anonymous said...

pokcik dh kene ngan cengko...
so.. kak ija kene ngan za laa....
hehehe :)
x yah panjang², sepatah 2 kata udah cukup