Friday, November 07, 2008

Bisik

Kakak: dik, akak dah beli dah...

Saya: beli?

Saya: beli ape?

Kakak: DSLR

Saya: hah? !!

Saya: bestnyeeeee...

Kakak: sama ngan azrulnye

Saya: D70?

Kakak: tak.. D80, dia baru update..

Saya: wow!!

Kakak: ari tuh siap mintak azrul ajar lagi...

Saya: bestnye!

Saya: akak blajar dulu guna kit lens pastu try lak wide lens ..

Kakak: ooo utk wide anggle. ishh.. ini pun x abis godek lagi..

Saya dan kakak: (sama-sama tersengeh)





Wah! seronok dengar bisikan akak tuh tadi.
Dan saya masih menggigit jari.
Tapi di dalam hati masih girang
sebab baru sahaja selesai kursus Photoshop CS3 semalam :D
Oh ya! Adobe akan mempromosikan produk baru iaitu CS4 kesemuanya serentak
pada 11 November ini di Shangri La.
Sesiapa yang berminat boleh lah ke sana.

2 comments:

eZa said...

bile sy pulak nk berbisik ek?? ehehhe ;)

Anonymous said...

awk pulak eh?
jom arr...
hehehe... :)