Monday, September 08, 2008

Piagam Pelanggan 2

Hari ini sekali lagi saya pergi ke Jabatan Agama Islam Selangor untuk kali yang ke 4 bagi urusan NIKAH.
Ya! Di tingkat satu itu sekali lagi saya ke situ.
Dari pemerhatian saya yang telah menjadi pelanggan di situ sebanyak 4 kali saya ulang.. EMPAT KALI. Secara jujurnya perkhidmatan kaunter di situ (tingkat 1) sangat TIDAK MEMUASKAN. Terutama perempuan muda itu.. ya, perempuan muda itu! Nasihat saya kepada dia.. walau apa pun kerenah, kemusykilan, permintaan dan pertanyaan pelanggan jangan lah dijawab dengan sinis dan sindiran... dan tolong jangan KURANG AJAR! Sifat itu tidak langsung mencerminkan perkhidmatan sebuah jabatan agama islam.
Saya harap mereka yang tidak menepati PIAWAIAN layanan dan perkhidmatan kaunter seperti itu diTUKAR dengan mereka yang LEBIH LAYAK.
Aduh~! sakit lagi hati saya....

4 comments:

en_me said...

mungkin pompuan muda itu jeles kat ko tak.. uhuhu

basikal.tua said...

honestly, orang2 kerajaan banyak sangat yang KURANG AJAR. saya sebagai orang kerajaan pun malu untuk mengakui.. hah ! bodoh la dorang ni..mmg bikin panas..
tp sabar jak za..

Anonymous said...

en me,
ya. mungkin jeles... sbb masih dgn gelaran CIK

alice,
memang maluuuuuuuuu.. sia tebal muka jak sama si eric. tgh puasa nih mmg kene byk sama lice..

eZa said...

isk! geram!!!