Thursday, September 25, 2008

Jom Burger!

Dengan izin suami, petang kelmarin saya berbuka puasa dengan sahabat baik di Carl's Jr. (Mid Valley)
Memandangkan semasa kenduri saya tempohari mereka tidak dapat hadir, maka saya bawa bersama album majlis perkahwinan.
Suasana memang gamat walau hanya kami berlima sahaja. Borak, makan, ketawa, gosip, soksek soksek, makan, ketawa, gosip.......... hehehe.. seronok!!






Ini Shasha... yang paling kecoh. "Sha.. pujian aku memang ikhlas masa tuh.. ko makin cantik arr..."






Ini Alice. Bukan iklan burger ye..
"Mana sia pergi.. Nookie mau ikut. Ish! indak syok"








Ini Zakiah. Tapi kami panggil Zack. Dia yang cadang makan kat sini. kata Zack "Huh! sakit perut, ketawa sampai nak pecah perut!"







Yang ini puan empunya blog. Ketawa.. ketawa.. dan ketawa. "Tapi.. aku nak jumpa gak Si Clay tuh"








dan Faizal oops! Nookie. "Sha.. bukan faizal ko tapi faizal khaleed!".
"Betul arr nookie, your face tak macam your brother... jangan marah eh"






Tu dia.. makanan yang dipesan. Semua burger! dan BESAR nye..
"banyaknye kentang... gila kentang eh?"








Alice yang macam kelaparan sebelum masuk waktu. "Weh! mana aci ko share ngan nookie?!"







Salah satu burger yang di order... "ermm.. sedap"









Group photo session.. "oops! nookie teda. sapa suh datang lambat?" (edisi dengki)







"Semoga kalian berdua kekal hingga ke jinjang pelamin.. dan akhir hayat... amin"









Ooo Geng! Bila nak gathering lagi?? hehehe... :D

4 comments:

basikal.tua said...

walawey... jerawat + gumuk.. mwahaha.. hishh.. terima kasih atas doa anda kepada kami. bahagia ka? hurmm.. sometimes. lalalalalal.. pas raya pon ok juga.. teeheheheheh...

Anonymous said...

hai

Anonymous said...

alice ..tolong aku macam mana nak letak nama nama aku kat sebelah...
lin ni...sarawakian mari.
asal aku guna identity google/blogger tak leh ?...

Anonymous said...

lin,

ko dah register kat blogger ke?
guna gmail id pun bleh gak.

nih alicenye blog http://basikaltua.blogspot.com/