Tuesday, July 08, 2008

Cat Rumah dan Cinta

Hari ini saya cat rumah "mycitong" dan tema adalah "c I n t a".
Kenapa? Saya perlukan mood baru dan ini lah hasilnya.
Skin saya ambil dari finalsense.
Suka? Saya sangat suka. Senyum sampai telinga.
Ohh.. tadi tidak pergi kerja semalam pun sama.
Tidak bercuti untuk berehat tetapi untuk kerja keras.
Ya, saya berkemas di rumah. Ada majlis besar bulan hadapan.
Majlis itu "resepsi cinta" antara saya dan dia.
Kalian dijemput hadir. Mohon sisip email mahupun alamat diruangan comment.
Insyaallah..Akan saya balas dengan kertas jemputan.


dan.. selepas ini tiada lagi "aku" tetapi "saya".
Kata ganti nama yang lebih baik bukan?

3 comments:

HazlisaNoor said...

uish..iangatkan akak tersalah masuk rumah tadi...dapat sentuhan eric leong ker..hehe..majlis besar apa bulan depan tu..adakah akak ni org terakhir yg akan tahu...

citong said...

eric leong?
tak la.. eric hadi je.. hehehe.
Jemput laa datang kak ija. Kad za dah serah kat pokcik.

en_me said...

ammvoii, resepsi cinta gittewww.. sonok kannns