Tuesday, December 02, 2008

Penat!!

Masuk minggu ke-7..
Saya rasa sangat tidak selesa.
Ya, saya penat. Sangat penat!!
Akibatnya semalam saya terpaksa mengambil cuti segera kerana tidak mampu untuk bergerak dari tiduran. Sangat lesu! Hampir matahari tinggi baru saya boleh mengangkat kepala dan gagahkan juga bersiram dan sarapan. Suami hanya mampu rasa simpati dan memberi kata semangat. Bersyukur juga saya tiada alahan lain selain kepenatan melampau ini.
Kepada kalian yang punya pengalaman pasti ada petua.
Apakah petuanya? Mungkin boleh dikongsi bersama...

7 comments:

de 'kool said...

siannya bakal ibu sorang ni. takpe, byk pahala tu... pengorbanan seorang IBU.

Anonymous said...

alahai sian za carry on mkn spirulina xde la awk letih sgt.. :)

eZa said...

it's normal. just calm & cool. be positive k. ms preknen mmg cpt letih. jage mkn minom, biar balance & byk kan minom air suam. bagus jgk kalau awak boleh mkn salindah. insyaAllah, awak sihat, baby pon sihat ;)

Anonymous said...

owh kengkawan!!
terima kasih banyak...

HazlisaNoor said...

takper za..kuatkan semangat..tapi sebelum ambik apa2 suplement make sure sesuai dgn awak k..dan tanya pendapat doktor dulu..

Anonymous said...

thanks kak ija ku cayang...

Anonymous said...

salam..
alahan...aku bernasib baik..
masa aku pregnant dulu ..semua ok je
tapi yang pasti, jangan lebih lebih-lebih..
rilek jugak..jgn biar fikiran bercelaru..
semoga selamat melahirkan
baby yg pertama..
chow.