Thursday, August 07, 2008

Resepsi Cinta : Terima Kasih


Di sini saya (dan juga suami) ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada
saudara, jiran dan kenalan yang telah hadir ke majlis kami (3 Ogos 2008).
Semoga perkahwinan ini mendapat doa restu dari kalian semua.


foto oleh :
kerulshukor

7 comments:

HazlisaNoor said...

Tahniah Za..tu bergambar kat ner tu..cantikla..

Sinaran Xxx! said...

tahniah za..sori tak dapat dtg..hsbd tak cehat. Sama cute sama padanla korang..hihi..masukla gambar bebanyak nanti ye.

citong said...

kak ija, kitorang bat photoshoot kat putrajaya je...
kak yan, its ok.. doa akak pun dah cukup.. akak pi website adik photographer tu kt photopages.

nanba said...

hehehe..thanks for drop by.

basikal.tua said...

Za, ada hikmah ktorg x jd wedding pgrapher ko. the one u hired is more better than me. seriously !

Helmi said...

Dah update..hehe
http://helmiphotography.net84.net/blog/

citong said...

nanba, you are welcome.

alice, photographer itu kawan adik za.. adik-adik nih bagus keje diorang. tapi tak tahan la tgk diorangnye equipment.. jeles woooo.

helmi, terima kasih banyak dik.