Wednesday, March 25, 2009

Semalam dan Harapan

Mungkin harapan saya terlalu tinggi..
terlalu mengharap..
apabila ia musnah,
saya kecewa.. saya luluh.
Sebelum ini saya selalu mengingatkan diri..
usah terlalu menggunung berharap,
tetapi dek kerana emosi menguasai diri..
akibatnya saya hampa.
Ya, sangat hampa!
Usai berita itu saya terima semalam,
hilang terus ghairah bekerja..
dan hari ini saya menoleh hari semalam,
benar dan memang benar..
emosi saya tidak lagi sekuat dahulu
hanya kerna harapan yang musnah.
Saya perlu cari kekuatan,
saya perlu kuat kembali.
Ya, saya mesti kuat!!

4 comments:

gadiselatan said...

Aik...nih aper cerita???

HazlisaNoor said...

sabar2..kuatkan semangat..naper dik??

basikal.tua said...

napa za? xdpt transfer?

Anonymous said...

mmg ade cerita...
tp x perlu laa nak diceritakan..
nnt lg sakit jiwa.
lupakan saje...