Wednesday, February 13, 2008

8 random facts/habits about me.

huhu~
kene tagging laa pulak..



Tagged by alice
The Rules:
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don’t forget to leave them a comment telling them they’ve tagged, and to read your blog.


1. teramat suka dan selesa duduk di bilik seorang diri. kenapa? selesa..
2. tak pandai dekorasi rumah. kalau kemas dan bersihkan pandai la.. alahai camner nak kahwin nih??
3. suka sangat makan tomyam. bukan orang siam pun tapi jawa tulen!! Selera dah begitu nak buat macam mana..
4. dalam tabung ada banyak syiling 1 sen. dah tak terkira.. tak boleh nampak kat mana² mesti nak kutip.
5. tak boleh tidur kalau tak tutup muka.. mesti!
6. cepat sensitif dan cepat reda.. err.. ikut keadaan.. paling cepat 5 minit, paling lambat 24 jam!! :p
7. suka kucing.. kucing.. dan kucing. meowww.. owhh rindu kat kitam :(
8. kalau kumpul resepi dari internet, hahah.. sebelah mata je.. tapi nak masaknye.. tunggu laa setahun baru dapat rasa!


huh~ selesai..

ok lepas ni siapa yang kena??
hmm.. mereka ialah :

1. kak ija
2. lili

maaf.. itu saja nama yang terlintas.

3 comments:

HazlisaNoor said...

alamak...ko nih takder nak tersebut nama orang lain ker za..hehe
teman ader gak habit ni tapi teman segan ler nak bagitau kome..hehe

citong said...

hehehe...
memang sumer orang ade habit.
segan eh?
tak kira.. kene jawab gak.
huhu~

Anonymous said...

huhuhu...za ni saje je kak nk kena kn kite...hehehe..ape pon sy mmg suka menjawab klu soalan bab ni...jap ekk nt sok jwp....