Tuesday, July 18, 2006

Untuk Siapa?



untuk Baharuddin : Selamat hari lahir. semoga tabah dalam mencari pekerjaan dan cerialah selalu.

untuk Black : Semoga rancangan yang baik itu mendapat restu dari keluarga dan diberkati olehNYA.(jangan lupa jemput za & erix)

untuk Alice : Semoga tabah dan cekal dalam mendidik anak bangsa.. Selamat Pagi Cikgu Alice!! :p

untuk Clay : sorry.. sorry.. i'm so sorry.

untuk Lynn : Terima kasih di atas ingatan itu.. mak dan abah sihat wal'fiat.

untuk Man & Lin : Cari lah jalan terbaik dan paling baik untuk kalian berdua. Jadilah insan yang bertanggungjawab. Za akan sokong dari belakang.

untuk Salleh : Semoga bahagia ke anak cucu..



untuk Rizal : Bila kita nak pi xpdc Sungai Bekelah?? Jangan lupa ajak za tau..!

untuk Zul Hadi : XPDC seterusnya.. jangan cari alasan tak ikut lagi.. nanti bleh kita amik gambar banyak² :)

untuk Abang Sharom : Sarjan... YES SIR !!

untuk Yati : ape cite skang?

untuk Kak Mimie : Lain kali kita pi tengok show abang muadz lagi nak..?

untuk Oyie : bukan duduk² saje.. tapi memang duduk buat keje la..



untuk Sabri : Walau sibuk mana pun.. harap² tak lupa kirim kabar berita.

Untuk Mior : Semenjak dua menjak ni Tan Sri Mior terlalu bizi.. tapi klu free jangan lupa hantar sms lagi.

untuk Peter : Saya bukan anak tentera, saya bukan girlfriend tentera, saya bukan isteri tentera, saya bukan balu tentera... saya adalah saya dan tiada paksaan dalam hidup saya (walaupun kadang² terpaksa :p)

untuk Suzie : mu beli ape kat Labuang? dok beli untuk za?

untuk Ila : wei!! bila nak kuar pi midvalley lagi? aku nak cari kasut... jom arr!!!

untuk Ruzaiman : abang long klu kawen jangan lupa jemput za ye..



untuk Tun : macam mana ngan tempat kerja skang? walaupun tak setanding dengan kelulusan.. semoga banyak pengalaman dapat ditimba.. tak salah kalu kita mulakan dari bawah. Gambate!!

untuk Zura : Kau semakin sibuk.. jangan kerja kuat sangat nanti asma datang lagi. Jaga diri baik².

untuk Mas : Tahniah di atas berita gembira itu. Mintak² yang kedua ni anak lelaki.. salam sayang buat Fatin.

untuk Ina : Walaupun banyak rahsia dan luka dalam hidup kau.. kau tetap kawan aku (dari darjah satu sampai skang). Jaga Irwan baik², semoga dia membesar menjadi manusia berguna.

untuk Saliza : Klu hang bosan dok kat Kerteh tu jangan lupa calling² aku kat sini..

untuk Yati : macam mana hidup baru? dulu ko dok ngan parent skang dok ngan hubby.. semoga bahagia!!

untuk Putri : Bile ko nak abis study? blajar welding pun kene sampai phD eh?



untuk Aree : kalau tiap² ari saya beli buah untuk awak.. awak kene janji tiap² minggu belanja za makan eskem tau !!

untuk Kak Ija : Tom yam dan lauk paprik ari tu sedap la.. lain kali bawak lagi tau.

untuk Kak Ada : Kita tak bawak bekal hari ni.. kita share je la ngan Kak Ada.. hehehe tolong abiskan.

untuk Kak Nani : Kita nak rasa pizza yang kak nani buat.. bukan sapiah atau tasya buat.. ibu belada!!

untuk Zunaidi : Masak bihun? ermm... esok² laa!!

untuk Kak Zarah : Meow kita dah ade orang amek :( sedih nye..

untuk Lillian : anata ga inakute samishii yo (klu salah betulkan tau)




untuk Noreen : lepas ni tak dapat laa kita pi mantin sama² lagi.. :(

untuk Ery : dapat gaji pertama kat tempat baru nanti jangan lupa belanja noreen, za, erix dan rasz tau..

untuk Erix Hadi : owang windu awak.. nanti za ajar awak masak nasi goreng.. jangan malas tau!

untuk pembaca citong : Terima kasih daun keladi.. lain kali singgah lagi

1 comments:

Azhar Ahmad said...

Uhummm cantik sekali bunga2nya!